از چشم ها بخونیم

کلمات کلیدی

چیزی که نیاز دارم

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ب.ظ

Incorporating House Plants Into Your Decor · Cozy Little House

 

عکس از اینجا 

 

چیزی که نیاز دارم در واقع یه روستای بکر تو یه شهر شمالی با آب و هوای بارونی و مه و آش داغ و یه خونه ی ساده و به دور از جمعیت  . حتی شاید واقعا تلفنم رو هم خاموش کنم . یا دیگه حداقل اینترنتم رو آف کنم . 

 

ولی چیزی که در حقیقت دارم: 

یه عالمه کار تو خونه وسط یه شهر خیلی شلوغ . یعنی اگر بخوام اون پیش فرض قبلیم که می گفت خونه مساوی با استراحت و خواب رو کنار بذارم می شه یه چیزی شبیه به سه شیفت کاری |: . والا من قبلا هم در اوج پر کاری دو شیفت کار می کردم . 

بعد از اون ؛  این حجم از وابستگی به نت و فضای مجازی داره خسته ام می کنه . یعنی اون قدری برای پیگیری کارها و جلسه و برو بیا های مجازی وابسته به لپ تاپ و موبایلم شدم که اینم در نوع خودش خسته کننده شده . بعد با این حجم کاری رفتم یه جلسه ای شرکت کردم که قشنگ همین دو قرون وقت خالی رو هم از خودم بگیرم ! چرا ؟؟ نمی دونم . شاید برای تجربه های جدیدتر . 

اون قدری کانال های تلگرام و گرو های تلگرامیم زیاد شده که حتی قابلیت جدید فولدر کردن چت ها هم پاسخگو نبود . یعنی باید دوباره یه فولدر تو فولدر تو فولدر درست کنم |: . حتی دلم می خواد از یه سریشون لفت بدم که خوب قاعدتا نمی شه  . 

حالا تو این خونه وسط شهر شلوغ دلم به چی خوشه ؟ 

 

به همین چهارتا گلدون گوشه اتاق ... 

  • ۹۹/۰۵/۰۹
  • هیده ...

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.